Illuminate by Ashley Tisdale | Cream Cheek and Lip Tint & IlluminatingShimmer

Ahoj!

Konečně! Mé Vánoční prázdniny jsou skoro tu. A že si je tentokrát skutečně zasloužím, protože nikdo není větší expert na G protein coupled receptory, než jsem já(ok, možná ještě zbytek mého ročníku, starší ročníky, profesoři, vědci. No nechme toho). Zkoušky jsou za mnou a mně dělí přesně čtyři směny v práci od vytouženého volna. A volno znamená čas na blog. Yay! 



Někteří si možná všimli, že jsem obohatila svou kosmetickou sbírku o nějaký ten produkt z kolekce Illuminate od Ashley Tisdale společně s bh cosmetics. A protože to u nás není úplně známá firma, rozhodla jsem se sepsat pár slov o těchto produktech, abyste se mohli trochu zamyslet nad tím, jestli vám produkty stojí za tu námahu a peníze objednávat si jej až z daleké Ameriky. Začnu celkovým dojmem a procesem a hned na to se vrhnu na produkty jako takové. 

Oba produkty jsem si objednávala z www.illuminatecosmetics.com, což je současně také oficiální stránka této řady. Našla jsem i levnější varianty, ale nebyla jsem si jistá, jestli mi to za to stojí, když si ani nejsem jistá, jestli to dorazí, když zdroj vůbec neznám. Poštovné bylo asi 3 dolary, ale nejsem si teď úplně jistá. Nicméně nebylo to nic šíleného, protože jsem trochu Skrblík a žádnou přemrštěnou částku bych neplatila. Myslím, že Kylie Cosmetics by se mohla inspirovat, co se dopravy do Evropy týká. Navíc doručení netrvalo ani týden - pravda, do UK je to zkrátka rychlejší v drtivé většině případů.

Objednala jsem si jen dva produkty, protože ačkoliv jsou poměrně levné a recenze nejsou špatné, nikdy nevíte, a tak jsem se rozhodla otestovat nejdřív jen něco a případně doobjednat zbytek později. 


Cream Cheek and Lip Tint | Cabana | 6$

Jako první tu mám tuhle tvářenku lomeno barvu na rty. Hned jako první mě zaujal obal. Nejen krabička, která je mimochodem nádherná, protože já růžové zlato ráda, ale především samotná nádoba na produkt. Bílý plast sice vypadá trochu lacině nicméně, skvěle se otevírá(což bývá u kosmetiky občas dost problém. Zdravím L'oreal) a také drží, když jej zavřete. 
Samotná velikost produktu není marná, vypadá to, že by to mělo nějakou chvíli vydržet. Na obrázku na oficiálním webu tvářenka vypadá daleko menší než ve skutečnosti je. 



Objednala jsem si odstín Cabana, který myslím není tolik výrazný na mé bledé tváře, takže působí poměrně přirozeně, nicméně kolekce nabízí spoustu daleko odvážnějších odstínů. 
Samotný produkt je krémový, což mě u zdravíčka trochu zarazilo a ze začátku jsem se při jeho aplikaci dost rozčilovala. Nicméně po několika tutoriálech jsem se naučila s produktem zacházet a musím říci, že vydrží na tvářích déle, než běžná zdravíčka(ve srovnání s mou stálicí bonjouris). 

(Vidíte to dobře? Neumím fotit ve tmě, ale Skotsku je teď tma skoro dvacet hodin denně)


Co se týká rtů, takový zázrak to není. Sice to hezky ladí, nicméně moc to nevydrží a po zkušenostech s NYX jsem na produkty na rty dost vybíravá. Nicméně kdo si to bude kupovat především jako barvu na rty.

Za mně je tento produkt v poměru k ceně naprosto skvělý už proto, že celá kolekce nabízí hodně barev. Takže zklamaná rozhodně nejsem

Illuminating Shimmer | Shimmering sand | 7.5$ 

Jako druhý v pořadí tu je Illuminating shimmer. Sama dost dobře nevím, co přesně to ten Shimmer je, nicméně můj Estee Lauder Shimmer používám jako tvářenku a Ashley používá její Shimmer jako rozjasňovač 
Stejně jako u Cheek and Lip Tint, obal je famózní a myslím, že bych neměla mít problém s tím, že by mi upadla kabelka a práškový shimmer se rozsypal na malé kousky. Opět zdravím L'oreal. 



Jak už jsem zmínila, produkt je práškový, snadno se nanáší štětcem a zanechává po sobě nádhernou stopu. Na highlighter není tolik výrazný, takže se hodí spíš na každodennínošení, což se dá říci i o Cheek tintu. Celkové když se podíváte na Ashley videa, kde používá její kosmetiskou řadu, až na paletu, jsou všechny produkty jemné a příjemné. To mně vyhovuje, protože výrazného líčení si užiju dost v práci. 

Osobně mi produkt dodává takový ten zdravý nádech, který mi tady ve Skotsku bez sluníčka dost chybí. Za mně je tento produkt na výbornou. Navíc drží kolem pěti hodin, což na tu cenu je poměrně slušné. 


Opět na fotce to není tolik vidět, ale ono to ani nemá být až tolik výrazné.


Takže za mě tato kolekce ano ano ano! Pokud váháte, doporučuji vyzkoušet. Já rozhodně časem objednám ony slavné palety(o kterých se říká, že jsou nejlepší cenové dostupnou alternativou k Urban Decay). 

Už jste slyšeli o této kolekci vysloužilé Disney Star Ashley Tisdale? Je nějaký jiný produkt, který vás zajímá, ale zatím nemáte odvahu do něj investovat? 


3 comments